طراحی آرم و لوگو
چرا باید لوگو داشته باشید؟
لوگو، سکوی پرتاب برند شما به سمت مخاطب هدفتان است، لوگو، آرم، و یا نشانه اولین تصویر برند شما پیش چشم مخاطب و اولین برخورد مخاطب با برند شماست. آرمبرند شما همان تصویریاست که مخاطب با شنیدن اسم شما آن را به یاد میآورد. با یک لوگوخاص، شما فرصت دارید در یک زمان بسیار کوتاه مخاطب را مجذوب خود کرده و به دنیای برند خود بکشانید. ناگفته نماند که یک لوگوی خوب و منحصر به فرد نماد قدرت یک برند است. اگر لوگوی شما به خوبی طراحی شود قدرت شما برای مخاطب به نمایش گذاشته شده و در ذهن آن حک میشود.


طراحی لوگو باید اصولی باشد چون...
هرچه بیشتر لوگوی شما بر اساس اصول طراحی و رنگبندیهای تخصصی باشد تأثیر بیشتری بر روی ارتباط مخاطب و برند شما خواهد گذاشت. ذهن انسان به صورت ناخودآگاه با دیدن طرحهای منحصربه فرد، زیبا، باشکوه ارتباط بیشترو سریعتری برقرار میکند. حال فکر کنید یک نشانه اصولی و باشکوه دارید و با آن چقدر سریع میتوانید مخاطب هدف را به دنیای برند خود دعوت کنید. یکی از عناصری که آرم را به یک آرم با شکوه تبدیل میکند اجرای درست و اصولی است. فراموش نکنید که شما با داشتن یک لوگوی اصولی مخاطب را مجذوب برند خود میکنید.
گنبد فیروزه یکی از برندهای حرفهای در زمینه طراحی لوگو در ایران است چون...
گنبد فیروزه به پشتوانه تجربههای متعدد در زمینهي طراحی هویتبصری و برندینگ تا به امروز توانسته است لوگوهایی با اصول طراحی و با شکوه را طراحی کند. حال شما میتوانید برای داشتن یک لوگوی جذاب و استاندارد طراحی لوگوی خود را به تیم حرفهای گنبدفیروزه بسپارید.
برندهای بزرگ برای ایجاد ارتباط ماندگار در ذهن مخاطبین خود، هویت بصری قوی ایجاد مینمایند. یکی از دلایل فروش بیشتر بازگشت مشتری و استفاده دوباره از خدمات و محصولات برند است. ماندگاری بصری در ذهن مخاطبین باعث تداوم استفاده از خدمات و محصولات شما خواهد شد. با طراحی یک لوگوی حرفهای، شما اولین قدم را در راستای ایجاد یک برند قوی و ماندگار خواهید داشت.
استاندارد بودن لوگو یک اصل است که گنبدفیروزه به آن پایبند است. قیمت ها به شکلی تعین شده اند که شما با یک هزینهي معقول یک لوگوی حرفهای و جذاب داشته باشید. اصولا قیمتهای لوگو بر اساس تعرفههای انجمن طراحان ایران برآورد میشوند.
بله! لوگو اولین قدم برای یک برندینگ موفق است. یک برندینگ موفق با مشاورهی درست و هویت بصری جذاب شکل می گیرد. لوگو اولین قدم برای هویت بصری جذاب و استاندارد است.
با طراحی لوگو فروش ات رو بیشتر کن!
برندسازی فصل جدیدی در دنیای تجارت و کسب و کار است. فصلی که اگرچه نوین است اما تاثیر زیادی در فروش دارد. برندهای بزرگ برای ایجاد ارتباط ماندگار در ذهن مخاطبین خود، هویت بصری قوی ایجاد مینمایند. هویت بصری برندها هستند که باعث جذب مشتری به سمت برند شده و این برندها هستند که در بازار به فروش می رسند. درصد کمی از افراد خریدار کالاهای بدون لوگو و مشخصات تعیین شده، هستند. برندی که یک لوگوی مشخص برای خود دارد یعنی جایگاه خود را در بازار و مخاطبان هدف خود را مشخص کرده است. پس میتوان نتیجه گرفت، زمانی شما میتوانید سهم بیشتر بازار را در دست بگیرید که یک هویت بصری خوب برای برند خود داشته باشید. هویت بصری خوب با یک لوگوی جذاب شروع میشود.


طراحی لوگو و تبلیغات برند
نقش لوگو در تبلیغات چیزی فراتر از جذب مخاطب است. در زمانی که شما یک لوگوی حرفهای را در تبلیغات خود بکار ببرید میتوانید علاوه بر جذب مخاطب، تبلیغات خلاقانه داشته باشید. تبلیغات خلاقانه میتواند جایگاه شمارا در بازار تغییر بدهد. لوگوی حرفهای در تبلیغات میتواند بیانگر حرفهای بودن برند، داشتن دانش کافی شما به عنوان صاحب برند، و … برای مشتری باشد. در یک کلام، شما با بکار بردن یک لوگوی حرفهای در تبلیغات خود، دانش خود، حرفهای بودن و اعتبار خود را پیش چشم مشتریان و مخاطبان هدف به نمایش گذاشتهاید و به آنها نشان دادهاید که میتوانید یک محصول و یا خدمات حرفهای را در اختیار آنها قرار دهید.
لوگو در برندینگ
لوگو تصویری از هر کسب و کاری است. با به تصویر کشیده شدن کسب و کارها، لوگوها در ذهنها به یاد آورده میشوند. لوگو باید بهگونهای طراحی شود که ماندگار و به یادآوردنی باشد. آنچه شما را در بازار رقابت از دیگر رقبا متمایز میکند لوگو است. لوگو به برند شما هویت میدهد و برند را برای مخاطبان قابلشناسایی میکند. پس همین حالا برای موفقیت هر بیشتر برند خود دست به کار شوید!


نرم افزارهایی برای طراحی لوگو ...
یکی از قویترین نرم افزارهایی که برای طراحی لوگو مورد استفاده قرار میگیرد نرم افزار ایلاستریتور است. کار با ایلاستریتور برای گرافیستها بسیار آسان و شیرین است. آنها میتوانند بهراحتی طرح دستی خود را تبدیل به طراحی دیجیتال و تصویرسازی بکنند.ایلاستریتور سیستمعامل ویندوز را دارد اما بهتازگی اجازهي کار کردن با تبها و گوشیهای همراه را به طراحان و تصویرسازان داده و کار را برای آنها آسانتر کرده است. این نرم افزار یکی از محصولات پر طرفدار شرکت ادوبی است.
انواع مختلف لوگو
اگر قصد دارید لوگویی برای کسب و کارتان داشته باشید بهتر است دیدی کلی از انواع لوگو پیدا کنید تا تصمیمگیری برایتان راحتتر شود. انواع لوگو عبارت است از:
الف) لوگو مارک که در آن ها از نمادی خاص برای شرکت یا کمپانی استفاده میشود که این تصاویر میتوانند به صورت تصویری و یا انتزاعی باشند.
ب) لوگوی emblem که ویژگی اصلی آنها به کار بردن شعار یا تاریخ تاسیس یا… است و مخاطب با دیدن آنها میتواند اطلاعات بیشتری نسبت به شرکت به دست آورد.
ج) لوگوی mascot که کاراکترهای حرف اول را در آن میزنند. کاراکترها میتوانند به صورت انسان، حیوان و یا کاراکترهای خیالی و ذهنی باشند.
د) لوگو تایپ که طراحی لوگو با استفاده از متن و خلاقیت در فونت و نوع نوشتار است.


قیمت طراحی لوگو
کانون آگهی و تبلیغات گنبد فیروزه سعی کرده است با طراحی لوگوها خاص تحول چشمگیری در هویت بصری برندهای مختلف ایجاد کند تا مخاطبان بتوانند به راحتی برند را بشناسند.
- برگزاری جلسه مشاوره و ارائه بریف های مختلف. شرکت در این جلسات باعث میشود تیم گنبد فیروزه بتوانند با موقعیت شما در بازار آشنا شده و بهترین طراحی را با توجه به موقعیت شما در بازار و مخاطبان هدفتان ارائه دهند.
- طراحی لوگوهای اختصاصی برای کسب و کار شما از دیگر ویژگیهای تیم گنبدفیروزه است. طراحی لوگو در گنبدفیروزه کپی نیست، زیرا لوگوی کپی برابر است با مرگ برند در بازار!