ایران آگروفود یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در صنعت کشاورزی، و ماشین آلات وابسته ‌است که خرداد ماه هرسال در تهران برگزار می‌شود. مشاغل، برند‌های بزرگ و کوچک، فعالین و متخصصین حوزه صنایع غذایی در این نمایشگاه شرکت کرده و به اعتقاد آن‌ها این نمایشگاه فضای مناسبی برای شبکه‌سازی، برقراری ارتباطات بین‌المللی و منبع معتبری برای اطلاع از اخبار‌های نمایشگاه ایران آگروفود و صنایع غذایی و کشاورزی ایران در حوزه بین‌المللی می‌باشد. این نمایشگاه فضای مناسبی است تا مشاغل کوچک و نوپا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهند و برند‌های بزرگ از بازسازی یا ری‌برندینگ خود رونمایی کرده و محصولات جذاب خود را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارند. یکی از عواملی را که نمایشگاه آگروفود را جذاب‌تر از دیگر نمایشگاه‌ها کرده و باعث بازدید بیشتر می‌ؤود تمرکز آن بر روی محصولات غذایی ارگانیک و طبیعی است. زمانی که شما پا در نمایشگاه آگروفود می‌گذارید بخش اعظمی از آن را غرفه‌های مواد غذایی محصولات ارگانیک تشکیل می‌دهند. درسال‌های اخیر نمایشگاه آگروفود توانسته جایگاه ویژه‌ای بین نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شده در ایران پیدا کند و متقاضیان آن نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است. شاید بتوان گفت یکی از دلایل آن روی آوردن فرهنگ غذایی ایران به سمت غذای سالم و پایدار است و این نمایشگاه مکان خوبی برای آشنایی با محصولات و فرآورده‌های جدید ارگانیک است.

اهمیت نمایشگاه آگروفود و شرکت در آن:

دسترسی به بازار و شبکه سازی:  از آن‌جهت که نمایشگاه آگروفود ایران نمایشگاه بین‌المللی بوده و از سرار جهان و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس مهمان‌های این نمایشگاه می‌توانند باشد، این نمایشگاه شرایط مناسبی را برای برقرار ارتباط در حوزه بین‌المللی برای مبحث صادرات و شراکت فراهم می‌کند.

ساخت و شناخت برند: یک غرفه به خوبی ارائه شده در یک نمایشگاه برجسته می تواند به میزان قابل توجهی آگاهی و شناخت برند را افزایش دهد. آنها فرصتی را برای ایجاد یک تصویر مثبت از برند و تثبیت خود به عنوان یک رهبر در بخش خاص خود ارائه می دهند.

برند‌های زیاد و معتبری در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و توانسته با روابط اجتماعی بالا، هدیه‌های تبلیغاتی جذاب و منحصر به فرد، ری‌برندینگ و یا برندسازی جذاب موقعیت‌های خوبی برای کسب و کار خود فراهم کنند. روابط عمومی کانون آگهی و تبلیغات گنبدفیروزه به بررسی برند‌های کوچک و بزرگ که دارای برندسازی قابل قبولی بوده پرداخته و در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره کرده است:

شرکت صنایع غذایی آسان:

شرکت صنایع غذایی آسان تولید کننده و عرضه کننده انواع محصولات غذایی با رعایت  دقیق استانداردهای روز جهانی در ایران است. منابع انسانی شایسته آسان بهترین مواد اولیه را با استفاده از تکنولوژی های روز به کار می گیرند تا آسان بتواند ضمن پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در جامعه، با ارائه کیفیتی قابل رقابت در سطح تولیدات غذایی در سطح کشور و بازارهای بین المللی گام نهد.

آسان با 44 سال سابقه تولید در کنار تلاش هر چه بیشتر برای افزودن غذای سالم و مغذی به سبد تغذیه خانواده، همواره پایبند به تعهدات تجاری خود در طول زنجیره تأمین و نیز در ارتباط با تمامی گروه های ذی نفع، به ویژه مشتریان (خریداران عمده، توزیع کنندگان خرد و مصرف کنندگان) است.

صنایع غذایی پک‌فود:

شرکت سپیدماکیان در سال 1399 کارخانه صنایع غذایی محصولات آماده خود را با نام تجاری پک‌فود در شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی تأسیس و در سال 1400 تولید خود را آغاز نمود. هدف از تأسیس کارخانه، تکمیل زنجیره تولید و افزودن محصولات جدید پروتئینی برپایه مرغ باکیفیت شرکت سپیدماکیان بوده است. همچنین محصولاتی چون انواع برگرها، پنير پيتزا، سوسيس و کالباس و انواع غذاهای فرآوری شده کبابي ازجمله دیگر محصولات این شرکت می‌باشد.این شرکت در نظر دارد با تضمین کيفيت و نوآوري در توليد محصولات، رضايت مشتريان را تأمین نموده و به‌عنوان تولید کننده محصولات آماده سالم، مقوی، سریع و خوش طعم ماندگار شود. استقبال مصرف‌کنندگان و به‌دنبال آن افزایش میزان تولید محصولات پک‌فود در این مدت کوتاه، خود می‌تواند مؤيد کیفیت و توانمندی اين شرکت باشد.

شرکت دانش بنیان ورناتک:

شرکت دانش بنیان ورنا زیست فرآیند پارس با نام تجاری ورناتک با هدف فعالیت و تولید محصولات ایمن، سالم و باکیفیت در حوزه صنعت غذایی به پشتوانه دوازده سال فعالیت و پژوهش در حوزه محصولات زیست فناوری تخمیری و آنزیم های صنعتی در سال ۱۳۹۳ تاسیس و با محوریت تولید طعم دهنده های غذایی عمدتاً بر پایه مخمری فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت دانش بنیان ورنا زیست فرآیند پارس با نام تجاری ورناتک با هدف فعالیت و تولید محصولات ایمن، سالم و باکیفیت در حوزه صنعت غذایی به پشتوانه دوازده سال فعالیت و پژوهش در حوزه محصولات زیست فناوری تخمیری و آنزیم های صنعتی در سال ۱۳۹۳ تاسیس و با محوریت تولید طعم دهنده های غذایی عمدتاً بر پایه مخمری فعالیت خود را آغاز نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *