خدمات سئو
سئو چیست؟
وبسایت، ویترین دیجیتالی برای محصولات و خدمات کسب و کارهاست. سئو یا SEO که در دنیای دیجیتال امروزی زیاد به گوش میخورد و به معنای بهینهسازی موتور جستجو برای وبسایتهاست. به زبان سادهتر، به کمک سئو حرفهای، وبسایت به صفحات اول موتورهای جستجو منتقل شده و بیشتر در دید کاربران قرار میگیرد. در حقیقت موتورهای جستجو بزرگترین هدایتکنندههای ترافیک اینترنت بهسوی وبسایتهاست.


اهمیت سئو سایت
شاید در نگاه اول سئو کردن وبسایت چندان ضروری به نظر نرسد اما باید بدانید که:
– کاربران روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده میکنند.
-جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، جستجو موبایل از دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است
-امروزه بیشتر افراد تمایل زیادی به خریدهای آنلاین پیدا کردهاند.
پس سئو، استراتژی مناسبی برای جذب بیشتر مخاطب در دنیای مجازی است.
خدمات سئو
با توجه به پیچیدگیهای سئو سایت و تغییر مداوم الگوریتمهای موتورهای جستجو، برای سئو کردن وبسایت افرادی متخصص در کنارتان نیازی است که همواره احساس میشود تا شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری کنند. متخصصان در این زمینه قادرند در زمانی مناسب و با هزینهای مقرونبهصرفه سئو وبسایت را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانند. گنبد فیروزه با سالها تجربه در زمینه خدمات سئو سایت و به کارگیری تیمی حرفه ای انتخابی مناسب برای شماست.
پکیج برنزی
-
آنالیز رقبا و بازار
-
بررسی مخاطبین هدف
-
ایجاد کلمات کلیدی
-
آنالیز بک لینکها
-
ایجاد بک لینک
-
ایجاد عناوین هدفمند
-
بهینهسازی داخلی
-
گزارش دهی هفتگی
-
۱۵ محتوای اختصاصی
-
پکیج نقرهای
-
آنالیز رقبا و بازار
-
بررسی مخاطبین هدف
-
ایجاد کلمات کلیدی
-
آنالیز بک لینکها
-
ایجاد بک لینک
-
اجرای وبلاگ
-
ایجاد عناوین هدفمند
-
بهینهسازی داخلی
-
گزارش دهی هفتگی
-
۲۰ محتوای اختصاصی
-
پکیج طلایی
-
آنالیز رقبا و بازار
-
بررسی مخاطبین هدف
-
ایجاد کلمات کلیدی
-
آنالیز بک لینکها
-
ایجاد بک لینک
-
ارتباط با شبکههای اجتماعی
-
اجرای وبلاگ
-
ایجاد عناوین هدفمند
-
بهینهسازی داخلی
-
گزارش دهی هفتگی
-
۲۵ محتوای اختصاصی
سئو و محتوای سایت
یکی از مهمترین عواملی که روی سئو وبسایت تأثیر مستقیم دارد، محتواهای قرار داده شده در وبسایت است. محتوا چیزی است که کاربر از طریق صفحات جست و جو و دسترسی به آنها وارد سایت میشود. محتواهای استاندارد، مطابق با آخرین قوانین اعلام شده توسط موتورهای جستجو رتبه وبسایت را مشخص میکنند. محتوا باید منحصربهفرد و ارزشمند و به دور از هرگونه کپیبرداری باشد.


تأثیر سئو بر رشد کسب و کار
درصد بالایی از کاربران پیش از خرید محصول یا کالا و یا گرفتن خدماتی، از موتورهای جستجو کمک میگیرند و به آنها اعتماد دارند زیرا موتور جستجو نقش بیطرفی در فرآیند جستجو دارند. معمولاً مشتریهایی که از یک سایت خریداری مینمایند در خرید های بعدی نیز همان را در اولویت قرار میدهند. با سئو شانس ورود کاربران یا همان مشتریها زیاد میشود که بهنوبه خود منجر به افزایش فروش و درآمد خواهد شد. فروش بیشتر به معنای رشد و گسترش کسب و کار است.
SEM بهتر است یا SEO؟
SEM بهتر است یا SEO؟ این سؤال برای بسیاری از فعالان در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیش میآید. SEO جزئی از SEM است و در صورت نداشتن SEO نمیتوانید SEM موفقی نیز داشته باشید. پس انتخاب برتر بودن میان آن دو کاملاً اشتباه است. بهتر است ابتدا بروی SEO تمرکز شود زیرا محتوای بهینه شده برای مشتریان مناسب بوده و برای SEMپایهریزی میکند.
