طراحی بستهبندی
طراحی بستهبندی مهم است چون...
تحقیقات در حوزه بازاریابی گویای آن است که مصرف کنندگان و خریدارها حداکثر ۴ ثانیه برای نگاه کردن به محصولات چیده شده در قفسه های فروشگاه وقت صرف میکنند. پس عملا یک محصول زمان زیادی برای جلب اعتماد و نظر مشتری ها ندارد اما…
بسته بندی کالا روی تصمیم مشتری برای خرید، تاثیرگذار است. طراحی منحصربهفرد بسته بندی، ارزش کالا را بیش از پیش افزایش میدهد. به یاد داشته باشید که نحوه ارائه کالا به مشتری نقش کلیدی و مهمی در تصمیم نهایی او دارد. تیم گنید فیروزه با شناخت عمیق بازار و مخاطبان هدف و همچنین نوع محصول، بسته بندیهایی با طراحی حرفهای و مطابق با نیاز بازار به شما ارائه میدهند. شما می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید.


با بسته بندی خوب بازاریابی کن!
بسته بندی بهتنهایی در فروشگاه یک بازاریاب حرفهای است. بازاریابی که تنها با داشتن ظاهری خاص خریدارها را تشویق به خرید میکند. خیلی از مشتریها انتخاب خود را تنها بر اساس ظاهر بسته بندی انجام میدهند. فروشگاه ها پر است از محصولاتی متفاوت با بسته بندی های گوناگون. رقابت در بازار سخت و تنگاتنگ است. شما میتوانید با طراحی استاندارد و ویژه برای محصولتان این شانس را داشته باشید که در فروش نسبت به دیگر رقبا پیش قدم باشید. پس میتوان گفت بسته بندی یکی از ابزارهای مهم و موثر در بازاریابی است.
چرا برای طراحی بسته بندی محصولات باید گنبد فیروزه را انتخاب کنی
گنبد فیروزه تیمی متخصص برای طراحی بستهبندی در اختیار دارد. تیمی با کوله باری از تجربیات! این تیم نیازهای بازار را بهخوبی میشناسند و میتوانند بسته بندیهایی طراحی کنند که در بازار بینظیر و خلاقانه باشد. طرحهای ارائه شده برای مشتریها جذاب بوده و زمانی که در قفسههای فروشگاه قرار میگیرند متمایز بودن با دیگر کالاهای مشابه را به نمایش میگذارند. پس اگر محصولی دارید که هنوز برای طراحی بسته بندی یا طراحی جعبه آن اقدام نکرده اید می توانید با تیم مشاوران ما تماس بگیرید. آن ها راهنمای خوبی برای شما هستند.
یک بسته بندی خوب و استاندارد در قدم اول، باید معرف محصول و برند شما باشد. راه حلی مناسب برای حفاظت کیفیت محصول باشد. و نیز بتواند با جذابیت بصری خود مخاطبین هدف را به سمت خود جذب کند.
یکی از حوزههای تخصصی فعالیتهای گروه گنبد فیروزه در سالهای گذشته طراحی بستهبندی محصولات بوده است. به همین دلیل با توجه به تسلط و آشنایی کامل با پروسهی طراحی بسته بندی، میتواند بسته بندی جذاب که معرف برند شما باشد را طراحی کند.
طراحی بستهبندی کاری با ظرافت و اصولی و بر اساس استراتژی بازاریابی برندها است. روند طراحی بسته بندی را ترجیحا به طراحان با تجربه و آشنا با اصول بازاریابی بسپارید. چرا که شما با بستهبندی خود پیام را به گوش مخاطبتان میرسانید و هر گونه برخورد سلیقهای با این مهم میتواند به شکست محصول و یا حتی برند منجر شود. طراحی بستهبندی در گنبدفیروزه ترکیب خلاقیت و سادگیست که همراه استراتژی بازاریابی برند میتواند کمک شایانی در فروش محصول شما در بازار داشته باشد.
محصولات را با بسته بندی خاص معرفی کن!
بسته بندی، محصول شما را به مشتریها معرفی میکند و به آنها میگوید در حال خریدن چه کالایی با چه ویژگیهایی هستید. ۷۰ درصد از مصرف کننده ها خرید خود را بر مبنای بسته بندی انجام میدهند. پس باید زیبا و با کیفیت باشد. علاوه بر این اطلاعاتی مختصر و دقیق از محصول به خریدارها بدهد. بسته بندی باید به تنهایی برای انتخاب شدن متقاعد کننده باشد.
بسته بندی محصولات تاثیر بسیار زیادی در ترغیب خریداران برای انتخاب محصول دارد و یکی از مهمترین عوامل جلب مشتری درنگاه اول است که باید نکات صنعتی، هنری و تبلیغاتی در آن رعایت شود. بسته بندی درست میتواند در فروش یک محصول موثر باشد و از یک تبلیغ چند ده میلیونی جلوگیری کند.
بستههایی با طراحی استاندارد فروش را افزایش میدهند. یک بسته بندی حرفهای باید:
– خلاقانه طراحی شود تا خریدارها را جذب کند.
– طراحی براساس هویت بصری برند باشد تا هماهنگی در ساختار برندحفظ شود.
– اطلاعات مفیدی در ارتباط با محصول در اختیار مشتری قرار دهد.
– قابلیت حفاظت از محصول را به طور کامل داشته باشد و به راحتی قابل حمل و نقل باشد.


هویت بصری در بسته بندی...
امروزه مشتریها، نگاه بصری قویتری نسبت به گذشته دارند. سلیقهها تغییر کرده است و افراد بیشتر به سمت بستهبندی های شیک کشیده میشوند. بنابراین هویت بصری و طراحی گرافیک یک بسته بندی باید بهگونهای باشد که بهمحض قرار گرفتن در اختیار مشتری، مشتری بسته بندی کالای شما را به خاطر بسپارد و در دل و چشم مشتری جایگاه ویژهای را از آن خود کند. برای ۶۳ درصد از خریدارها کیفیت و طراحی بسته بندی به اندازه برند برایشان اهمیت دارد و بر اساس توجهی که بسته بندی با طراحی اصولی و درست در اختیار آنها قرار میدهند، خواهان استفاده مکرر از یک محصول هستند.
نقش بسته بندی در برند شدن کسب و کار
خریدارها کیفیت یک محصول را برمبنای بسته بندی آن ارزیابی می کنند. فرم و رنگ بر روی ناخوداگاه انسان تاثیر میگذارد. بسته بندی فرصتی است برای این که به مشتری بگویید به عنوان یک برند چه هستید و چه هدفی را دنبال می کنید. اگر کیفیت محصول به اندازه کیفیت بسته بندی خوب و استاندارد باشد قدم های اولیه به سمت برند شدن برداشته شده است. بسته بندی اولین پل ارتباطی مشتری با هر محصولی است. پس اگاهانه و حرفهای باید طراحی شود. مطمئن باشید هزینهای که برای طراحی بسته بندی تخصصی پرداخت میکنید سرمایهای برای آینده فروش هر چه بیشتر و افزایش ارزش برند شماست.
