مشاور تبلیغات

شما به مشاور تبلیغات نیاز دارید چون ...

هدف از تبلیغات در هر کسب و کاری جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. اما تنها تبلیغات هدفمند هستند که ما را به نتیجه مطلوبمان می رسانند. پیمودن مسیر پر پیچ و خم تبلیغات مسلما کار دشواری است. اینجاست که اهمیت حضور مشاور تبلیغات در کنار شما آشکار می شود. زیرا مشاور تبلیغات با تحقیق و بررسی و تجربه ای که در این زمینه دارد، به تبلیغات سمت و سوی مشخص و درستی می دهد. ثمره‌ی بودن مشاور در هر کسب و کاری، دستیابی به موفقیت است.

 

معرفی بازاریابی یا مارکتینگ
هر کسب و کاری برای حیات نیاز به بازاریابی دارد.

ویژگی های مشاور تبلیغاتی گنبد فیروزه

مشاوران تبلیغاتی گنبد فیروزه با شناخت کامل بازار و به کارگیری روش های نوین و خلاقانه توانسته اند در طول سال های متمادی مشاوره‌های موفق را به شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها ارائه دهند. نتیجه این مشاوره های ارزشمند، بیشترین بازده با صرف کمترین هزینه تبلیغاتی است. نگاه مشاوران گنبد فیروزه حرفه ای است! مشاوران ما مشکلات و چالش ها را بررسی کرده و راه حل ها و رویکردهایی کاملا هوشمندانه به مدیران و فعالان اقتصادی پیشنهاد می‌کنند. به طور خلاصه مشاوران تبلیغات ما:

– ماهیت و اهداف شرکت را به خوبی درک می‌کنند.

– گلوگاه‌ها و تنگناها را به خوبی شناخته و مورد بررسی قرار می‌دهند.

– مشتری و مخاطبان هدف را شناخته و در جهت رفع نیازهای آن‌ها پیش می‌روند.

– استراتژی‌های تبلیغاتی را بر اساس شناخت به دست آمده برنامه ریزی و اجرا می‌کنند.

چرا گنبد فیروزه انتخاب مناسبی برای شماست؟

حرفه‌ای بودن مشاور تبلیغاتی در زمان نامحدود و با در دست داشتن بودجه نامحدود تعیین نمی‌شود. تمام تلاش گنبد فیروزه برنامه ریزی تبلیغاتی براساس زمان و بودجه محدود شرکت هاست. مشاوران متخصص گنبد فیروزه با در نظر گرفتن پارامترهای تعیین کننده زمان و هزینه بهترین مشاوره و برنامه ریزی ها با بیشترین سود دهی را به شما ارائه می دهند. پس هر شرکتی یا کسب و کاری با هر توان مالی و محدوده زمانی می تواند از مشاوره بی نظیر و کاربردی گنبدی‌ها بهره مند شود. مشاوران ما فرصت ها را به خوبی می شناسند و از آن ها نهایت استفاده را می‌برند. 

پکیج ۱

یک واحد بسته بندی
تومان ۳٬۸۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی لیبل محصول
تومان ۳٬۲۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی بسته بندی مادر
تومان ۲٬۵۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۱

طراحی سلفون
تومان ۳٬۲۰۰٬۰۰۰
  • بررسی رقبا
  • بررسی مخاطبان
  • رعایت اصول برند
  • ارائه ۴ کانسپت
  • وارایش نامحدود
  • طراحی قالب
  • ارائه ۳ بعدی

پکیج ۵

ست کامل
تومان ۷٬۲۰۰٬۰۰۰
  • طراحی سلفون
  • بسته بندی
  • بسته بندی مادر
  •  
پیشنهاد ویژه

چرا مشاور تبلیغات...

آمارها نشان می دهد که:

  • بیش از ۶۵ درصد شرکت ها و سازمان‌ها با به کارگیری کانال‌های تبلیغاتی مختلف منجر به بهبود نرخ بازگشت سرمایه خود شده اند.
  • حدود ۷ درصد از شرکت‌هایی که تنها از یک کانال تبلیغاتی استفاده کرده اند نرخ بازگشت سرمایه بهتری داشته اند و دیگر شرکت‌ها علیرغم صرف هزینه نتوانسته اند این نرخ را بهتر کنند.

پس:

تبلیغات باید متناسب با مخاطب هدف، محصول و به طور کلی نیازی که برای هر شرکتی احساس می‌شود انجام شود. تبلیغات در شرکت های مختلف، متفاوت است. الزاما کانال تبلیغاتی که برای شرکتی بازده بالایی دارد برای دیگر شرکت ها مفید نخواهد بود. تشخیص این کانال‌ها و نحوه ارائه آن‌ها حوزه کاری اصلی مشاور تبلیغات است.

بسیاری از مردم با بسته¬بندی هایی که در اطراف خود می¬بینند با یک برند آشنا می¬شوند.
هویت بصری در طراحی بسته‌بندی استاندارد

هدف از تبلیغات

تبلیغ در هر کسب و کاری باید در مسیر اهداف زیر باشد:

-ایجاد تقاضا

-معرفی هر چه بیشتر و بهتر محصول

-ارائه قیمت فروش محصول

-افزایش شناخت برند

-اطلاع رسانی از محصول جدید

-ایجاد اعتماد برای برند

-افزایش سهم بازار

-افزایش نرخ استفاده از محصول

-توسعه بازار

-دستیابی به فضای جدید رقابتی

کانال های تبلیغاتی مختلف

کانال‌های تبلیغاتی را می‌توان براساس درصد مخاطبینی که دارند در سه گروه اصلی طبقه‌بندی کرد:

الف) تلویزیون، روزنامه و رادیو که تعداد مخاطبان زیادی دارند.

ب) نمایشگاه، شبکه های اجتماعی و آنلاین مارکتینگ با تعداد مخاطبین متوسط

ج) ارسال نامه ها و ایمیل‌های تبلیغاتی و کوپن‌های تخفیف که درصد مخاطب‌های کمی را در بر می‌گیرد.

برای انتخاب مناسب ترین و به صرفه ترین گروه برای تبلیغات شرکت یا سازمانتان می بایستی از مشاور تبلیغات کمک گرفته شود تا در وقت و هزینه تا حد امکان صرفه جویی گردد و بهترین نتیجه به دست آید.